Aankomst- en vertrekdagen

De wisseldag is vrijdag. In het voor- en naseizoen hanteren we flexibelere aankomst- en vertrekdagen. Last-minute wordt de zondag als vertrekdag vrijgegeven.

Zon- en feestdagen zijn geen aankomst en vertrekdagen.

Kan ik annuleren?

De boeking of reservering die u aangaat is wettelijk. Een herroepingsrecht (de zogeheten bedenkperiode) van 14 dagen, is niet van toepassing op de overeenkomsten die u sluit met Aparthotel Zoutelande. Wij raden u sowieso aan om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Op onze diensten zijn de Recron-voorwaarden van toepassing.

https://cms-media.bookingexperts.nl/media/80/68/AGB_20Vermietungsservice_20-_20Recron_202013_20_5BNL_5D_3482a9dd-baec-4e64-9fb1-98a4f67d02a0.pdf

 

 

Kan ik extra’s bijboeken, zoals kinderbed en/of kinderstoel?

In de meeste gevallen is dit geen probleem. Neem altijd even contact op met de receptie om dit definitief af te stemmen.
 

  • Kinderbed excl. kinderbedlinnen  € 11,50
  • Kinderstoel € 6,50

Zijn er accommodaties die geschikt zijn voor mindervaliden?

Wij hebben geen accommodatie die geschikt is voor mindervaliden. 

Tot welke leeftijd verblijven kinderen gratis?

Tot een jaar verblijven kinderen gratis (betalen alleen toeristenbelasting). U moet gratis kinderen altijd (!) melden bij uw boeking.

Is het toegestaan om bezoekers te ontvangen?

Uiteraard is bezoek welkom. Verblijft u in een huis waar meer personen zijn toegestaan, dan het aantal personen van uw boeking? Dan kunnen de bezoekers zelfs overnachten. U dient dit wel altijd vooraf te melden én het maximum aantal personen mag nooit overschreden worden, i.v.m. veiligheidseisen.

Ik ben iets kwijt of verloren. Waar kan ik dit melden?

Meld direct als u iets mist bij onze receptie. Onze Housekeeping controleert en reinigt de woning na vertrek. Gevonden zaken, verzamelen en archiveren wij en bewaren we 1 maand.

Kan ik Wifi gebruiken in de accommodatie?

In iedere accommodatie is Wifi aanwezig. Het password vindt u in de accommodatie.

Wat zijn de huurvoorwaarden?

Op onze diensten zijn de Recron voorwaarden van toepassing. U vindt deze hier.

Wordt er een borg gevraagd?

Wij vragen geen borg. Eventuele schade wordt direct op u verhaald.

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

De huurprijs is inclusief energiekosten. Bedlinnen, eindschoonmaak en toeristenbelasting zijn verplicht en ziet u terug op uw reserveringsoverzicht en/of factuur. Handdoeken, keukentextiel en kindermeubilair huurt u op aanvraag apart.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

U kunt inchecken vanaf 16.00 uur tot 22.00 uur. U checkt digitaal in. U ontvangt tijdig voor aankomst de inforrmatie hierover.

Uitchecken doet u voor  9.30 uur.

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Ja, dat kan en het is gemakkelijk. U kunt uw boeking wijzigen door contact op te nemen met onze receptie.

Ik heb mijn creditcardgegevens al doorgegeven, maar ontvang nu toch een rekening. Hoe kan dat?

Bij een boeking via een touroperator (Booking.com etc) wordt om uw creditcardgegevens gevraagd. Echter betaalt u niet via een creditcard. Deze gegevens worden als garantie gevraagd. Daarom ontvangt u van ons een factuur, waarmee u een aanbetaling en/of restbetaling kan doen.

Zijn huisdieren toegestaan?

Huisdieren zijn toegestaan, op aanvraag, in bepaalde appartementen. Check vooraf goed deze mogelijkheid.

Waarom is bedlinnen verplicht?

Wij streven naar kwaliteit en hygiëne. Naast dat het gemakkelijk is voor u, is het ook hygiënisch.

Waar kan ik parkeren?

Per accommodatie heeft u 1 gemarkeerde parkeerplaats beschikbaar. Deze bevindt zich op 2 minuten lopen van Aparthotel Zoutelande. Deze parkeerplaats is verlicht. U geeft vooraf uw kenteken door. 


Na uitcheck kunt u uw auto parkeren op de verschillende gratis parkeerplaatsen in de omgeving (Nieuwstraat en parkeerterrein bij de voetbalvelden aan de Westkapelseweg).

Waar kan ik ontbijten?

In Zoutelande zijn er tal van restaurants en lunchrooms die ontbijt serveren. Wij verwijzen u graag door naar onze horeca-collega's.